Çarşamba, Aralık 30, 2009

Bu yıl nerde biter?


6:45 Gram – Kadıköy
Ne vaad eder? Kokteyl, ambiyans, mutluluk ve çok acayip şeyler.
Kaç para? 20 TL + 1 içki

Willkommen İkibin10 House Party – Çukurcuma
Ne vaad eder? “Elin kıro işletmecilerine yılbaşı eylencesi adı altında para kaptırmamayı” İşin içinde benim Londra’dan badim Savaş varsa, bu partide tabii ki iş var. Facebook’a bakılırsa ev çok kalabalık olcak. İçeri almak istemezlerse gizemli kelime Müberra diyin.
Kaç para? İçkinizi getirin yeter.

Yılbaşında Evden Çıkılmaz House Party / Not a public party – Kadıköy
Ne vaad eder? Tatminkar ses sistemi, son derece leziz muhtelif kekler, pastalar. Umut, Ece ve Mengü’nün özel partisi. Gitmek farz, ama karşı her şeye çarşı.
Kaç para? İçki ve çalmayı bilmeseniz de bir müzik aleti.

Uyuz’un Home Party / Not a public party – BeşiktaşNe vaad eder? Sevgili, dostluk ve rakı sofrası . Ben büyük ihtimal buraya bi uğrarım.
Kaç para? Ne parası lan?

Oldies But Goldies - Yılbaşı Özel / Babylon
Ne vaad eder? Bayıldığım ikili Murat Beşer ve Mabbas’ın Oldies But Goldies klasiklerini.
Kaç para? 65 TL

Sokakta Hayat Var Party'si
Ne vaad eder? Yeni yıla sokakta girmeyi... Ne var ki bir adres vaad etmiyor. Anlayana buyrun: Kızıl kule altı. Alidaş alanı salakça çapanın orası..!
Kaç para? Para yok, şarap var.

New Year’s Eve @Connect – Beyoğlu
Ne vaad eder? DJ’ler Dry, FC Rookies, Don’t Click ve nicelerini...
Kaç para? Yazmamışlar. Kesin çok para.


2010 @Lokal – Beyoğlu
Ne vaad eder? Çok eğlence. Bir de Sarper’i... Güzel çocuktur.
Kaç para? Ücretsiz gibi görünüyor. Bana güvenmeyin, cebinize biraz para koyun.

2010 @11:11 – Beyoğlu
Ne vaad eder? Bilmiyorum. 301 confirmed guest?
Kaç para? Dunno.

Pixie Allstarz Celebrates the N.Y.E @Pixie – Beyoğlu
Ne vaad eder? Süper müzikler. Dubstep, breakbeat, jungle vs...
Kaç para? ????

Tatyos’un Meyhanesi – Beyoğlu
Ne vaad eder? Edirne tava ciğeri… Ağzım sulandı. Bir de rakı.
Kaç para? Ben bilmem, bu bilir: 0535 973 96 69

Boxmax – Beyoğlu
Ne vaad eder? Maskeli yıl başı partisi. Diceyler de var.
Kaç para? Senin paran burda geçmez.

İşte bir ev partisi daha: Yılbaşı Partisi – Çukurcuma
Ne vaad eder? şarap5lbira5liracemaxelbasscantatlıparmakguıtartrompetayçasirkeoğlugitarvokaL2009yılınınsongününüpostalay
Kaç para? Var da ona buna yok mu bana hani bana para.

Yoruldum yeter...

Hiç yorum yok: