Cuma, Ocak 29, 2010

britney Co., social media manager arıyor



Music PR dersleri alırken, hocanın her ders üstüne basa basa "digital media management, social media marketing veri veri importınt" demesine kıllanmış, paraları elin jonisine haybeye kaptırdığım hissine kapılmıştım. Sonra döndüm kendimi dijital bir ajansta buldum. Tam acaba coni haklı mıydı diye düşünürken, buyrun web 2.0 media manager aranıyor ilanıyla karşılaştım.

İlan, Britney Spears adına verilmiş tabii. Özetle Britney'in Myspace, Facebook, Twitter ve diğer sosyal medya hesaplarını onun adına yönetmek, İnternet'teki tüm Britney foto ve videolarından network'e trafik sağlamak, uygun blog ve forumlarda "temalı" Britney topikleri açılmasını sağlamak, networkteki fanların katılımını sağlayacak advergameler, yarışmalar ve diğer dijital uygulamalar yaratmak, e-mailling ve pazarlama kampanyaları yapmak, networkteki kullanıcıların datalarının kayıtlarını tutmak, fanlarla gönül birliği kurmak efendim işte onları adam yerine koyuyomuş gibi bıkmadan usanmadan cevap yazmak, mesajlar atmak, doğumgünlerinde e-kart göndermek, biz kankayız hissine kapılmasını sağlamak, yeni trendlerin ne olduğunu gözlemlemek ve Britney'i elbette bu trendlere uydurmak görevleriniz arasında.

Resmin üzerine bi tık, tak büyüsün.


Hiç yorum yok: