Perşembe, Ocak 14, 2010

Komili Konuşan Şişe Oyunu



Komili zeytinyağları için Kollektif ve Dudu işbirliğiyle flash tabanlı bir advergame hazırlandı. Konuşan Şişe oyununu ilk oynayanlardan biri olarak ilk gün 3 bin puanla ilk 10'a girmenin haklı gururunu yaşarken, gördüm ki şu an yüz binler aşılmış. Nesini sevdim bu oyunun? Öncelikle beni ofisten alıp Ege zeytinliklerinin ortasına bırakan müziğini! Zeytin yakaladıkça çıkan "komili komili komili komili" sesini, arka plandaki manzarayı, ödül olarak zeytin fidesi verilmesini (dikili bir ağacım olur belki böylece) ve kareli masa örtüsünü:)

Oyun, Komili'nin öncelikli hedef kitlesi göz önüne alınarak (mutfak alışverişini evde kim yapar?) annelerin de severek ve rahatlıkla oynayabileceği şekilde tasarlanmış.

Son olarak, rüzgar arttıkça zeytinleri kaçırıp 3 binde takılı kalmamı da tabii ki sevmedim. Yenilen pehlivan hesabı, ben şimdi oyuna geri dönüyorum.

Hiç yorum yok: