Salı, Şubat 16, 2010

Efabrika, Digital Buzz'da!


Dijital reklam sektöründe çalışan herkesin haftada hiç yoktan birkaç kez göz attığı blog digital buzz'da, bugün GNCTRKCLL'in sevgililer gününe özel kampanyası "İlişkinin Adını Koy", "Name Your Relationship" başlığıyla yer almış. E gurur duyduk pek tabii, lakin postu yayınlayanın ismi Fethi Uluak hemen dikkatimizi çekti ve aceba Türklere bir kıyak mı geçilmiş sorusu manşetlerde belirdi hemen. Öyleyse de kampanyanın hakkını da yememek lazım, zira benim Facebook feedbacklerimde herkes ilişkisinin adını koyuyor, ortalık berkecanlardan nejlalardan geçilmiyor. Bu bile başlı başına bir başarı, haticeye değil neticeye bakarsak. Hatice de fena değil, ama benim beklentim siteye ilk girdiğimde daha yüksekti. Tasarım fena değil, fikir komik, sonuç ortalıkta ama ne eksik? fikri olan?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ahaha sudenaz, orçun filan. of süper.

Adsız dedi ki...

ilişkimin adını koydum, sudenaz çıktı. ama şöyle bir güzelliği var, en fazla bir kez yapabiliyorsun. üç kere yapsan da aynısı çıkacak. ilişkinin biliyorsun. of. neyse. bence güzel oyun. seneye ne çıkaraıcaklar bakalım.

Adsız dedi ki...

ilişkimin adını koydum, sudenaz çıktı. ama şöyle bir güzelliği var, en fazla bir kez yapabiliyorsun. üç kere yapsan da aynısı çıkacak. ilişkinin biliyorsun. of. neyse. bence güzel oyun. seneye ne çıkaraıcaklar bakalım.