Çarşamba, Eylül 14, 2005

Rock'n Coke Notları

Binlerce müziksever ve bir o kadar da atraksiyon insanı için heyecanla beklenen Rock’n Coke Festivali geldiği gibi geçti. Şimdi ayık olduğum zamanlarda edindiğim izlenimleri sizlerle paylaşıyorum.

Müzik tarafını şimdilik kenara koyarsak diyebiliriz ki Coca Cola bizle iyi kafa buldu. Yağmuru da kola mı yağdırdı bre mendebur diyebilirsiniz. Meteoroloji önceden haber vermiş, bu yağmur yağacak. İnsan önlem almaz mı? Evet, önlem almışlar. Ben sezmiştim zaten girişte. O samanlar ne işe yarayacak diye benim gibi merakta kalanlara yanıt çabuk geldi. Onlar meğer yağmur önlemiymiş. Yağmurun başlamasıyla yere serpiştirilen samanlar sayesinde çamurlu ayaklarımızla, inek sağmaktan gelen sütçü kız havasına bürünüverdik. Giriş ve kart kuyruğundan, tuvalet pisliğinden, çamurdan alanın domuz çiftliğine dönmesinden, o kadar kötü biranın bu kadar pahalı olmasından vs. bahsetmicem. Ama tuvalet pisliğinin organizasyonla hiç bir ilgisi bulunmadığını, tamamen 0-6 yaş arası döneminde tuvalet eğitimi almamış gençlerden kaynaklandığını belirteyim. Ya da herkes akrobat olmuş, değişik pozisyonlarda boşaltım teknikleri denemiş, anlamadım ben.

Kamp alanı biletleri haftalar önceden tükenmişti. Ziyanı yok, çünkü çamur ve soğuk yüzünden çadırda kalmak eziyet olmuştur zannımca. Ama tükenen kombine biletler nedeniyle, bir an için gözü kararıp, Cure’u dinleyemeyeceğini düşündükçe tansiyonu yükselen ve sonunda karaborsaya düşüp, 150-200 milyona bilet alan dinleyicilere kötü bir haberim var. İçeriye her çeşit keyif verici maddelerin ‘’kolaylıkla’’ sokulduğuna şahit olduğum festivale, bileti olmayan ‘’koca’’ arkadaşlar bile rahatlıkla sokuluyormuş. İçerideki paylaşmacı insanlardan bileklik edinip festivale girenler kadar, kalabalık arasından biletsiz-bilekliksiz sürüklenip kendini bir anda içerde bulan insanlara da tanık oldum. Geçmiş olsun. devamı: http://www.antikunti.com/?p=186

Hiç yorum yok: