Perşembe, Mart 25, 2010

düşle ve düşlediğin yere götür

Coca Cola'nın pazarlama stratejileri müdürü Stan Sthanunathan yenilikleri takip etmek konusunda şöyle demiş: "Bütün ajansların görevi aynıdır: Müşterinin beklentisini tahmin etmek ve bu beklentiyi karşılamak. Değişim ve dönüşüm öznedir. Amaç, yaşanan değişimlere, trendlere bir an önce ayak uydurmak değildir; değişimi yaratmaktır."

Markaların nihai hedeflerinden biri olan data toplamak konusunda ise şöyle bir laf ediyor: "Data geçmişe yöneliktir. Hiç bir marka, geçmişi kullanarak geleceği tahmin edemez. Markalar, geleceği düşleyerek ve markalarını düşlediği yere götürerek başarı sağlayabilir." hevet, böyle söylemiş.

ARF's Re:think 2010 Conference

Hiç yorum yok: