Coca Cola'nın pazarlama stratejileri müdürü Stan Sthanunathan yenilikleri takip etmek konusunda şöyle demiş: "Bütün ajansların görevi aynıdır: Müşterinin beklentisini tahmin etmek ve bu beklentiyi karşılamak. Değişim ve dönüşüm öznedir. Amaç, yaşanan değişimlere, trendlere bir an önce ayak uydurmak değildir; değişimi yaratmaktır."
Markaların nihai hedeflerinden biri olan data toplamak konusunda ise şöyle bir laf ediyor: "Data geçmişe yöneliktir. Hiç bir marka, geçmişi kullanarak geleceği tahmin edemez. Markalar, geleceği düşleyerek ve markalarını düşlediği yere götürerek başarı sağlayabilir." hevet, böyle söylemiş.
ARF's Re:think 2010 Conference
Perşembe, Mart 25, 2010
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder